top of page
Zoeken
Foto van schrijverJessie De Reydt

Handig om te weten!

Bijgewerkt op: 13 dec. 2023

Maak je bij ons een afspraak, dan ga je akkoord met de volgende afspraken:


Maak tijdig een afspraak, de wachttijden kunnen oplopen tot 4 a 6 weken, het is aan te raden om na de behandeling al vervolgafspraken in te plannen om teleurstelling en/of bad hair day's te voorkomen.


Zorg dat uw hond uitgelaten is voor u hem/haar naar het trimsalon brengt, de behandeling duurt vaak 1 a 2 uur en het is voor de hond niet prettig om zijn behoeftes al die tijd op te houden.


Breng uw hond niet met een volle maag naar het trimsalon


Honden worden aangelijnd binnen gebracht.


Respecteer het afgesproken uur van de afspraak, wanneer u te laat komt kan een meerprijs worden aangerekend


Het afzeggen van de afspraak wordt binnen de 48u gedaan, zodat andere wachtende op jou geannuleerde plaats kunnen komen. Indien er niet wordt opgedaagd of laattijdig word geannuleerd wordt de volledige trimbeurt in rekening gebracht (= no show).


Indien uw huisdier medische problemen heeft en/of een besmettelijke aandoening (kennelhoest, hotspot, ringworm etc, loops is, willen wij dat graag op voorhand weten, om verdere besmetting met andere klanten te voorkomen.


Bij overmatige klitvorming kan een extra vergoeding worden aangerekend, hier zullen wij meer tijd en andere producten en materialen voor moeten gebruiken.


Wordt er tijdens de trimbeurt vastgesteld dat uw hond of kat vlooien heeft zal dit behandeld worden, hiervoor zal een meerprijs aangerekend worden.

Wij zijn niet verantwoordelijk mocht uw hond of kat vlooien hebben


Foto's, video's en andere media gemaakt door De Trimhoeve in Ramsel mogen ongelimiteerd gebruikt worden voor reclame, publiciteit, sociale media en andere publieke doeleinden


Indien uw hond agressief is naar andere honden, mensen of trimmer gelieve dit op voorhand te melden. Om accidentjes te voorkomen. Indien niet gemeld en er toch een bijtincident of verwonding plaatsvindt kan een extra kost worden aangerekend aan de klant


En heel belangrijk! Mocht u niet tevreden zijn, vertel het mij dan. Enkel door een goede communicatie kan er een begripvolle band ontstaan.


Bent u tevreden, vertel dan ook aan anderen!


242 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page